EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-10
20:31:49

Skola med Kalle Anka

Lika glad som igår när jag vaknade efter tredje ringningen...det blev lite knappt med frukosten...vet inte vad det var som tog tid egentligen. Men jag han till skolan iaf och där väntade en föreläsning baserad på gårdagens föreläsning så jag förstod inte så mycket. Men det kanske kommer.

Andra halvan av förmiddagen så kollade vi på film. En film om vorticitet...från 50-talet tror jag den var ifrån. Det var lite svårt att hänga med och ögonlocken blev lite tunga. Men jag lyckades vara vaken hela filmen iaf och för att pigga upp lite satte Ulf på Kalle Anka som sista film. innan lunch...det var ett bra avslut :)

Efter lunchen så skulle vi labba med det roterande bordet igen...det var kul...tror inget blev som Ulf tänkte sig. Ska nog räkna på det i morgon och vi får se hur det blir. För det blev väldigt flummigt på slutet :P

Hempromenaden var trevlig...vädret var behagligt och det tog inte så lång stund att gå. Åt lite när jag kom hem och sen pluggade jag lite och sen for jag till träningen.

Nu ska jag plugga lite till så hare bra :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: