EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-23
17:49:20

Pluggdag till 75%

Jag har tenta på onsdag i Atmosfär och oceancirkulation vilket för tillfället känns skit. Gick till skolan i alla fall för att ajg tänkte att det blir mer pluggande där än här hemma. Men det gick skit det också och när jag skulle fråga Ulf om hjälp så hade han springit iväg och sen när han kommer tillbaka så kikar han in och säger att han måste dra. Jag han inte fråga om nått och det känndes bara meningslöst alltihop. Var där i tre timmar.

Gick sedan till Amelie och det var kul att träffa henne igen. Det var ett tag sen nu och vi gick ner på stan en sväng för hon skulle ha present till sin pappa. Vi gick runt en stund och sen gick vi till favorit sushi-stället. Det var jättegott och jag börjar kunna äta med pinnar nu..hehe...men det är lite klurigt.

Vi gick hem i det fina vädret och pratade massor och sen gick jag hem till mig och fortsätter pluggandet. just för tillfället går det bra. Hoppas det håller i sig. Inga tårar än så länge i alla fall.

så en heldags pluggande har det inte varit men det har för det mesta varit en bra dag. Ska nu fortsätta med detta ett tag till...tar lite pauser då och då och läser lite bloggar och spelar röj.

Förresten! jag läste ut  Män Som Hatar Kvinnor igår kväll och det gick lite som jag väntat mig men det är verkligen jätte, jättebra!!!!  LÄS DEN!!! Tänkte jag skulle gå och se filmen om den kommer på studentbio :P

nuså...nu återstår det förståelsen över dessa konstiga frågor på gamla tentor och sen en förhoppningsvis tidig kväll.

hare gott

peace out
Kommentar:
2009-03-24 @ 14:38:44
#1: p

sv. hihi tack ! :)

hahaha najs ;D älska twilight ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: