EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-06
11:04:49

Ordlekar

När man äntligen kan kolla på tv så är det absolut inget att se. På två av kanalerna är det sånna här ordlekar...huuuur tråkigt som helst. De är så larviga de som står där och pratar med sig själva. Killen på femman står och typ skriker hela tiden. Tjejen på den andra kanalen står och posar hela tiden. Hon vill ha en fisk på fyra bokstäver som börjar på HA...hmm...oj så svårt! *ironin flödar* Killen på femman vill ha ut ett land ur bokstavsröran...har inte riktigt fattat hur man får sätta ihop bokstäverna. Menmen...jag tänker inte slösa mina dyrbara slantar på detta :P  Han står och skriker att man inte ska lägga på...man blir ju inte mer frestad att göra det när han skriker så, dom har dessutom satt eko på hans röst.

Annars har morgonen varit fin...inte vädret men frukosten var god och soffan är skön att sitta i. En liten negativ sak var att gröten kokade över i micron...det blev väldigt kladdigt!

TCHAD var ladet han sökte iaf...tydligen ett land i Afrika...har nog aldrig hört det namnet. Inte konstigt att han fick skrika så för att folk skulle ringa och inte lägga på :P

jaja...nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...kanske se en film. Det är för tråkigt väder för att gå ut och gå ner på stan.

LÄNGTAR TILL IKVÄLL!!!
Ska på Håkan Hellström i Skövde med Patrik<3 och några fler :)

ha en bra dag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: