EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-15
21:36:13

Nadia

Min kära underbara Nadia ringde nyss! Har inte pratat med henne sen jättelänge tillbaka...kanske julas eller något. Hon har varit i Egypten i två månader och rest runt lite och även kollat på universitet. Hennes dröm är att bli läkare och drömmen kommer nu gå i uppfyllelse. Jag är så glad för hennes skull!!! Hon kommer plugga där i sex år...tur att MSN finns!  det är lite dyrt att ringa...Har inte träffat henne sen studenten heller...jätte längesen! Tur att jag fick höra hennes röst i en halvtimme iaf. Det var så kul att prata med henne!  SAKNAR DIG NADIA!!

Som det kanske syns har också ängnat kvällens senaste timmar med bloggdesign. Det är huuur roligt som helst! Och nu tror jag att jag är nöjd för denna gång...ska försöka hålla den ganska länge också tänkte jag :P   får ju se hur det blir med den saken :P

hare bra

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: