EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-02
21:46:54

Mesta Positivt

Lyckades ganska bra med MATLAB tillslut...eller så långt jag ville komma i alla fall, kunna göra grafer. Satt i skolan till kvart över två och sen blev det en blöt promenad hem. Det har regn/snöat hela dagen så jag blev rejält blöt om fötterna när ja klampa hem. Väl hemma så hamnade ajsg framför datorn och kollade på "Wallander -Hemligheten" och guu så bra den var, en och annan tår trillade ner för kinden också. Stefan som är min favorit efter Linda tog livet av sig. Det var jättesorgligt!

Efter att ha torkat tårarna gick jag till MAXI för att handla lite. Gick ganska snabbt att handla idag eftersom jag var i ganska bra sinnesstämning. Kassen blev alldeles för tung för att bära ända hem så jag tog vagnen. Hade tänkt träna men avbokade passet. Det skulle blivit yoga men orkade inte. Drog på mig joggingskorna och kläderna och tog en tur i friska luften. Blev 45 minuter.

Nu ska jag nog snart dra mig till sängs och förhoppningsvis få en god sömn.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: