EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-26
15:10:38

Kustprocesser

Idag började nya kursen. Den heter Kustprocesser och är 7,5 hp.   Den verkar ganska intressant och inte så stressig. Men vi får väl se...det är ett projektarbete som ska göras och det vet jag ju inte hur mycket tid det kommer ta(?)

Föreläsningarna idag var ganska trista och det var nära att man somnade. Han hade gjort en ganska dålig power point så jag satt och irriterade mig på vissa saker. Den var fin...men svår att kolla på. Sen använde han laserpekare istället för pekpinne och han var ju inte långsam i rörelserna så man mådde nästan illa av den lilla röda pricken som for runt, runt och det var svårt att hänga med.

Vi kommer att åka på exkursion sista veckan i april till Danmark. Det ska bli fantastiskt roligt! Jag tror det kommer bli en rolig kurs.

Nu ska jag dricka upp mitt fantastiskt goda te.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: