EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-03
20:53:36

Inger och Jag

Min mobil dog när jag var påväg till Brunnsparken för att träffa Inger. Det var lite oturligt då jag bara sagt att vi skulle ses där. Jag hade kollat vilka spårvagnar som hon skulle kunna komma med och ställde mig i ett hörn av Brunnsparken där jag kunde se dess tre vagnar. Stod och spanade in i varje av dessa tre vagna i en halvtimme. Såg aldrig någon Inger. Men sen chansade jag att gå till en av hållplatserna för hon kunde ju stå där kanske. Och tur som jag hade så hade hon precis hoppat av den senare av de tre vagnarna så jag chansade rätt :D

Vi åt middag på en Grekisk resturang som låg i samma hus som Biopalatset bakon Saluhallen. Det var riktigt najs mat där och vi pratade jättemycket och båda blev proppmätta efter denna trerättersmiddag :)

Vi hade tur när vi kom till busshållplatsen att bussen kom precis och tio minuter senare så var vi i mitt lilla rum. Vi gjorde lite te och det blev inte lång stund men vi han prata lite innan vi var tvugna att gå till vagnen för att inte hon skulle missa sitt tåg.

Det var jättekul att träffa Inger och prata lite. Hoppas det blir fler gånger och inte så lång tid till nästa :)

Dagen har varit bra trots att vädret varit tråkigt. Hoppas morgondagen blir trevlig också. Då får jag träffa Patrik igen så det kommer nog bli super :)

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: