EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-12
18:51:05

Glad över det mesta utom snön

SMHI hade rätt om att det skulle bli snö. När jag gick till skolan så var det bara småsmå flingor som finglade ned. Och efter den egentilgen obegripliga föreläsningen som ändå kändes bra bara VRÄKTE det ner snö! Helt galet!

Eller jag ska inte säga att föreläsningen var obegriplig för det var den inte. Det var ännu en härledning som gjordes men alla steg som han genomförde var begripliga. Fast skulle han säga till mig att härleda den där ekvationen så skulle jag inte klara av det. Jag var på väldigt gott humör iaf så kanske det känndes bra bara för det också...vad vet jag(?)

I slutet så blev det lite MATLAB igen. Jag hade ju inte klarat det om inte han skrev upp exakt hur vi skulle gå till väga. Det blev fel först, det är viktigt att skriva allt i rätt ordning och det är väldigt stor skillnad på stora och små bokstäver. Men till slut gick det och då blev jag glad!  Måste lära mig skiten så jag kan använda det...en mycket viktig detalj i utbildningen...allt blir mycket lättare om man kan MATLAB.

När vi gick hem sen så var det jättemycket snö på backen och både Johanna och jag ångrade oss att vi tagit converse-skorna på oss...det var KALLT!! Hade iaf vinterjacka på mig och det gick fort hem och snön virvlade och for överallt...kommer nog vara mycket snö i morgon om det fortsätter såhär....VILL HA VÅÅÅR!!!!!!!!

Nu ska jag fortsätta läsa i min kära lärobok och lära mig massor med viktiga saker :)  Kanske varva mellan att ta ett parti Röj eller läsa några bloggar  (Man behöver ju faktiskt paus ibland)

ha en fin kväll

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: