EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-30
18:32:52

En helt vanlig seg dag

Johanna och jag bestämde oss för att inte göra något på den utsatta tiden för eget arbete idag så det blev skola först vid ett för min del. Föreläsningen handlade Materialtransport vid stränder. Föreläsaren var hur seg som helst och gjordet väldigt långa pauser mitt i när han berättade saker och var bara allmänt seg hela tiden. Det var inte så intressant heller. Hoppas morgondagen blir bättre

Men eftersom det var föreläsning först vid ett så körde jag en jätteröjning i min lilla lya. Tvättade fönstren och skura golvet och torkade och hade mig. Tog hela förrmiddagen men jag han iaf färdigt tills det var dags att gå till skolan. Och det luktade så gott när jag steg inanför dörren när ajg kom hem...luktade så rent och fräscht :D

Efter motionsrundan har jag pluggat lite. Eller gått igenom power pointen som var på föreläsningen idag och antecknat saker jag inte han med på själva föreläsningen. Tittade på alla bilder som fanns också eftersom de inte syndes så bra.

kanske man ska försöka fortsätta med lite plugg eller nått.

peace out

Kommentar:
2009-03-30 @ 20:04:45

det får du göra :D



japp det är min.

det betyder "av hela mitt hjärta" på latin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: