EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-12
12:26:00

En härlig förmiddag

En mycket fin morgon har det varit! Det började med att jag vaknade av mig själv när klockan var tjugo i åtta...men jag hade ju klockan på nio så jag låg kvar och myste lite medan fina solstrålar sipprade in genom fönstret. Somnade lite svagt och klockan ringde vid nio och jag gick upp och tog en promenad. Tänkte jag skulle hämta en Metro vid spårvagnshållplatsen. Men kom på efter halva vägen att jag kunde ju lika gärna gå lite längre när vädret var så fint. Det blev inte långt kanske det tog en halvtimme innan jag var hemma. Och inte fick jag någon Metro heller då de var slut. Men det gjorde inget. Gjorde lite gröt och gick till mitt rum och åt och pratade med Patrik<3

Jag börjar klockan ett idag så det var därför jag kunde ha en så trevlig morgon. Humöret är på topp också även om solen inte skiner längre..men jag har iaf fått lite sol idag och det var bra! Det stod på SMHI:s hemsida att det skulle bli snö också men det hoppas jag är en felobservation. Vill ha vår nu! 

Har precis provat den nya hårsprayen jag köpte...glömde de andra två hos Patrik i helgen. Den funkar bra! Fick till det ganska bra...fast håret känns som en hästsvans känns när man haft i glansspray i den *fniss*  Men jag är nöjd :D lyckades göra en liten fjuttig tofs också...så fint så!

nu ska jag bege mig till skolan för en förhoppningsvis förståelig föreläsning.

hare bra

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: