EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-30
17:45:16

Dagens motion 5 km

Tog en runda idag som tog 60 minuter. Jag tänkte jag skulle hitta någon ingång till det där nyupptäckta elljusspåret. Jag gick de första 15 minuterna och sen sprang jag kanske tio minuter och då tyckte jag att jag såg en stig som gick upp i skogen så jag tog den och var helt slut efter att jag kommit upp för den sjukt jobbiga backen. Fick lugna ner tempot lite då och gick. Stigen tog slut och det var minsann inget elljusspår i sikte...sprang runt och letade ett tag och hittade nya stigar som tog slut dom med. Då blev det tråkigt så jag promenera hem.

Hade ju tänkt att jag skulle gå 2,5 km till elljusspåret och springa 2,5 km i spåret (är bara så långt) och sen gå eller jogga hem 2,5 km. Men så blev det inte idag. Blev massa fram och tillbaka och ingen koll på hur mycket jag sprang eller gick och massor av backar var det som jag sprang upp och ner i. Fast den mesta tiden gick jag. Men det var en skön timme ute i det lagom svala vädret. och det blev 5,0 - 5,5 km, om man kör "mät stäcka" på eniro.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: