EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-26
09:01:10

09-03-26


MeatLoaf feat Marion Raven -- It's all coming back to me now

Detta är en låt som jag är väldigt förtjust i. Det var så att den var strechingmusik på Body Combaten och den är ju så himla fin!  MeatLoaf har jag tyckt om och lyssnat på sen jag gick i sexan tror jag. Har nog alla hans album tror jag.

Anledningen eller orsaken till att jag upptäckte honom var att det var två personer som sjöng Dead Ringer For Love (som han sjunger med Cher) på Sikta Mot Stjärnorna.  Jag tyckte den låten var så bra och då säger Pappa att har massa vinylskivor med MeatLoaf *haha* jag i princip sprang upp på övervåningen och letade igenom lådan med skivorna på skrubben. Sen var jag fast. Vill nog påstå att det mesta han gjort i musikväg är bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: