EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-28
10:07:34

Vilken kväll och vilken morgon!

Gårkvällen var superrolig!! Vi var på Skepparn. KANON verkligen...men DJ:n kunde ju inte hjälpa att han var kass...försökte hjälpa honom på traven lite och spela lite bra musik men det tog tid innan jag fick min Summer of 69...

Jag och Sarah gick vid två kanske...sen satt vi på båtbryggan och tittade på mareld och pratade...det var fint...badade fötterna också...det var också skönt...bara lite kallt.

Jag drömde att Calle kom och väckte mig med trimmern som han sa att han skulle göra...men tydligen så var et bara en dröm...

I morse ringde Janne 06.18 och frågade vem som skulle åka båt....jag frågade varför hn ringde så tidigt..."vaddå, klockan är kvart över åtta" säger han då...jag flyger upp ur sängen och kollar på mobilen igen...jo, 06.19 denna gång. Sen kollar jag på mitt armbandsur...och som Janne sa....08.15....Jag som skulle gå upp sju och öppna centret...jag springer ut och där står Janne och har gjort allt mitt jobb...fantastiska människa!

Därefter kommer frågan om vem som ska åka båt...jag kollar på schemat och ser att det är Daniel...Janne frågar var han är...jag tror han sover...och Calle? han ska vara i båten om en halvtimme...ojojoj...jag får gå och väcka dom...Tord och Calle sover som grisar men är lättväckta, det flyger upp...Daniel tittar trött upp och det visar sig att han inte kan prata...det blåste östvindar för några dagar sen så hans pollenallergi har satt igång...stackarn. Men han får vara på båen och då kanske det blir lite bättre :) 

Nu har allt ordnat sig men jag skäms lit över morgonen...men jag ska styra upp det!

Jaja...dagen ser ut att bli lika fantastisk som gårdagen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: