EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-28
23:18:31

Värme och minigolf och PREMIÄRBAD!!! :D

Kanon dag idag!  Det har dock varit sjukligt varmt. Vindarna som blåser är inte svala heller utan varma så man kan i princip inte bli sval någonstans. Jag var i butiken från klockan två ungefär och där var det galet varmt...,men det gick bra och idag var det roligare än förra gången. Sålde två våtdräkter, ett snorkel-kit, maskband, lite smågrejer, en huva och en t-shirt och en jacka...det var roligt :D och än en gång fick jag öva min engelska :D

Efter jobbet så beställde vi pizza och gick till Richard vid minigolfen och körde lite...det var skoj :D
I´M THE BIGGEST LOSER :D:D   vi hade även möte inför kommande vecka...känns bra :D

Lisa fick sedan med mig, Sarah och Lena till Vallevik för ett dopp i havet....så jag har PREMIÄRbadat i havet idag :D det var kallt men man kunde ligga i iaf fem minuter :D fanns dock lite brännisar så det svider lite på mina ben och armar...sånt man får ta :P   känner mig som en ny människa :D:D

Hela dagen har kännts rolig på något vis...kanske var den knasiga början av den som gjorde att det blev så bra ändå...tänker dock inte göra om det....och Wansbro har åkt hem till norr igen...det var trevligt folk att ha här och vi fick så mycket beröm och det var roligt :D

nu ska jag sova faktiskt så jag orkar med morgondagen och att den blir lika bra som denna dag :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: