EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-12
12:21:11

En bra hemhemma vistelse

Tänka sig att jag kravlade mig upp ur sängen halv nio i morse :) kände mig så duktig! Har packat massa saker som mamma och pappa ska ta med när de kommer ner till Göteborg och ska hjälpa mig att flytta. Det är bara tre veckor dit!! :D :D  

Om 5 timmar går mitt tåg mot Göteborg och det kommer dröja några månader innan jag kommer hemhem igen. Hade inte tänkt komma hemhem efter Smögen och innan skolan...får bli lite senare på sensommare/hösten innan det blir av.

Jag har träffat väldigt många människor nu när jag har varit här och det har varit roligt!  Frida, Karro, Kristian, Josse, Evve, Jens, Tobbe, Tim, Hedda, Nadia, och av en slump Hanna, Jim och Jonas, och massor med släkt....synd nog fick jag bara träffa min Frida då på fredagkvällen på Interpool en kort stund....men allt blir inte som man tänkt sig och jag hoppas jag får träffa henne snart och vara ordentligt med henne.


Frida och jag har gjort mycket ihop på bara tre år :D
bland annat:
Vi testade på hur det var att vara brandmän
Var på Timo Räisänen konsert
Klädde oss till 80-talister på student-brännbollen

Saknar dig Frida och det var synd att vi inte han ses!



ha en bra dag alla
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: