EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-30
22:25:49

Långtråkig dag men fin kväll

Idag när jag steg upp så var det helt vindstilla och solen sken så man stektes verkligen. Precis när jag skulle äta frukost så kom två som skulle ha kajaker. Men efter det var det lugnt ett tag...sen kom Jennie, Lotta och de skulle paddla kajak med Lisa till Hållö...

Jag har haft det ganska tråkigt här på centret...det har inte hänt något speciellt...kom ett par som ville hyra en torrdräkt och sen drog de och dök vid smyghålet ungefär. De kom tillbaka lite senare och dök här vid centret också. Jag har suttit i solen en stund också, tror jag fick lite färg :D

Nu på kvällen så var jag till Lotta och Jennie och käkade lite tacos...Lisa och Sarah var med också och det var mycket trevligt! 

I morgon är jag ledig..vet inte vad jag ska hitta på riktigt...får sova på saken helt enkelt :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: