EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-18
19:29:04

Massa vind och en spännande bok

Idag har det blåst väldigt mycket...enligt SMHI blåser det nu ca 16 m/s vilket är styv kuling som är nästan hård kuling...nu kom Jennie och sa att Freddan sagt att det blåser 22 m/s som är  halv storm!!!  COOLT  :D

Men även om det blåser så skiner solen och det tycker jag är fantastiskt bra! Då blir man glad!  :D

Det har varit sjukt lite att göra idag...suttit vid datorn lite...hjälp Lisa med ideér till en skattjakt som ska hållas till sjöss på måndag för något ungdomsläger som ligger på någon ö i Koljöfjorden tror jag...och nu har vi tre frågor och det är bra! Vi har haft möte också och det gick bra. Janne tyckte att jag inte skruvat fast bordsbenen ordentligt (fast det inte var jag som skruvat dit dem från början) men det gjode jag sen när jag fick dötid och jag skruvade lite på handtagen också för dom glappade enligt Calle...blev bättre på endel men inte på alla.

Nu sitter jag och läser till och från i boken som är SJUKT spännande!!!   Läs Stieg Larssons böcker!! om du inte gjort det redan vill säga :P

nu ska jag fortsätta ha det gôtt här på fantastiska Smögen! :D:D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: