EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-13
12:07:26

Tentor som blev tenta som blev U

Ja...skrev ju en tenta idag. Kom dit och var pluggad för två. Fick bara göra en.

Har oturen och onska fastnat med klorna i mig eller????  Jag kommer till GVC. Går till hörsalen. Tar min tenta (Ocean och atmosfärcirkulation). Sätter mig och börjar. Sitter en timme och skriver ned det jag kan. Lämnar in tentan och ber om nästa. Då säger hon att den för Kustprocesser inte är förrän 29 augusti.... VA? här har man pluggat till två stycken omtentor och kan ungefär lika mycket på båda (om inte mer på Kustprocesser) och får bara göra EN!

Jag har haft mejlkontakt med Lennart och han sa att det var jättebra att jag kunde göra Kustprocesser nu idag den 13:e för då blir jag ju av med den innan sommaren...och så får jag inte göra den. Fattar ingenting! tänk om det varit så att han kunde säga rätt datum istället eller säga att det blivit ändrat....då hade jag kunnat fokusera på Atmosfär och Oceancirkulationen istället och kanske klarat den! Men så blir det ju inte nu! kommer få göra den igen också!
GAAAAH!!!!

FAAAN!!! Varför händer allt onskefullt mig!!!!????
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: