EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-29
13:54:06

Sol på Pesa

Fick njuta av platt vatten och en molnfri himmel på Pesaskär på förmiddagen. Det var fantastiskt! Vi hade fyra dykare med oss och allt gick kanonbra! Nu på eftermiddagen får Lisa njuta av havet lite :D    Tror jag gjorde min bästa säkerhetsgenomgång hittils också...kändes kalasbra :D

Lite senare på eftermiddagen far jag över till butiken och ska lösa av Lena lite. Ska bänka mig framför fläckten så man slipper rinna bort.

Lite senare idag så ska Jennie och Jag dyka :D   känner att jag måste göra ett dyk och känna in utrustningen lite innan jag åker med ut med båten som parkamrat till någon....kanske att vi får med oss Sarah också!

Ja..det är det som är planerat än så länge :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: