EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-25
19:59:22

Sen uppstigning och mycket att göra

Sov 11 timmar i natt...vilket inte fick en positiv effekt utan jag blev bara trött och seg av det. Gick Upp kvart i tolv och kom lagom till Calle lagat färdigt lunchen så min frukost blev potatis, fisk och stekta morötter, kalas gott!!

Jag har varit ganska bitter hela dagen men det har börjat lätta och jag är mer trött nu...sedan Lisa stack över till butiken har man sprungit runt som en iller och fixat och prickat av Lisas att göra lista. Det är bara en sak kvar och det kan inte jag göra och den punkten kanske inte ens är möjlig. Det är en hylla som ska sättas upp under en bänk.

Det kommer massa gäster från Wansbro nu i kväll också,  endel har redan kommit men det är ganska många kvar. Ska checka in dem också. Hela helgen är full och båten går fra turer och alla är nästan fulla. Roligt att det blir lite att göra ändå och ännu bättre är att alla har egen utrustning så det blir lite lättare :D

Det är galet varmt ute idag, inne för den delen också, det blåser ganska mycket men det är varma vindar, ganska jobbigt faktiskt.

Nu ska jag nog sätta mig och slappna av lite.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: