EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-10
16:15:22

Plugg, korsord och kompisträffar

Jag kände mig så duktig i gårkväll när jag satte alarmet på klockan åtta och tänkte att jag får snooza i en halvtimme om jag behöver och sen somnade jag ganska så på engång. Klockan ringde åtta och jag tänkte att en kort snooze behöver jag! Den blev 2,5 timme...kvart i elva kom mamma och väckte mig och jag blev lite förvånad för jag trodde inte klockan var så mycket.

Jag har iaf inte gjort så mycket idag. Pluggat endel...börjat med Kustprocesser nu också. Jag glömde dock tentan hemma så jag har bara en övningstenta, tycker det brukar vara skönt att ha två iaf...slarver nr1 är jag det. Jag har löst endel korsord också...har inte många kvar nu i min knep & knåp tidning :P

Min vän Tim kommer på besök alldeles snart också :) det ska bli roligt :) har inte träffat honom på jättelänge...mer än ett år tror jag det är. Vi har känt varandra i massor av år...10 år är det nog. Det ska bli roligt :D 

Igår var jag och träffade Karro. Det var inte längesen jag träffade henne men vi hade endel att prata om iaf och det var så trevligt så! Jag raceade dit i räzer-fårrden och vi åt lunch och proppade sedan i oss kladdkaka med glass....det var smaskens! Jag var där några timmar och sen hämtade jag syster Frida vid bussen och vi raceade hem efter krokiga grusvägar,
ROLIGT!!!!

I morgon ska jag in till stan till klockan ett och kolla när min gamla gymnasium har utspark...min kompis Elin springer ut och sedan ska jag träffa Nadia också för hennes brorsa springer ut, passade ju perfekt. Har tänkt träffa Hedda på eftermiddagen/kvällen också :D    det blir en fullproppad dag i morgon :D

nu kommer Tim!   hare bra!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: