EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-08
17:33:39

Munkoll och ryggsäcks-shopping

Idag har tandhygienisten fått kika på mina tänder :) det gick fantastiskt bra och jag hade jättebra och fina tänder sa hon :D lite tandsten bara men det var lätt att skrapa bort :P

Efter besöket på folktandvården så åkte vi till Vlbo och skulle kolla runt lite. Jag har köpt en stor rygggsäck...de hade extrapris på stadium så jag slog till :D 60 liter :) så nu behöver jag inte ha så många väskor med mig när jag ska åka någonstans :P kollade på skor också för mamma råkade se att mina var trasiga men jag hittade inte några...kommer väl mest gå i flipp-flopp i sommar så det får bli ett par nya till hösten i stället :)


Dom underbara skorna börjar bli slitna...har lagat med silvertejp innuti =)

Kvällen blir lugn...ska nog inte göra något speciellt...kolla på tv och umgås lite med da familia :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: