EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-23
19:16:09

Kanoners dag

Funderar en massa som vanligt men det måste man väl för att kunna förstå saker och ting men om man funderar alldeles för mycket så går mn sönder tillslut....man måste inse när det är dags att tänka på det och sedan gå vidare...vissa saker får man helt enkelt accptera.

Kanon dag idag...var på båten och vi åkte först ut och kollade på en dykplats som heter Elefanten....men där slog det för mycket så vi for till Stenskär istället...vägen dit var väldigt guppig...det kom gammal sjö utifrån plus vindvågor på dom så ibland slog det hårt och gästerna hoppade...jag flög snarare på min plats för jag var inte beredd och höll inte i mig...så kan det gå.

Det har varit full fart och de som var här från ungdomslägret åkte hem vid tolv....igår skulle alla provdyka...det var 30 pers som sprang runt här i våtdräkt...alla verkade tycka att det var roligt :D

Jag fick sitta i butiken från ett till sex...det var ganska trist men lyckades iaf sälja två snorkel-kit, hände inte så mycket. Tog betalt av en gäst också som dykt idag. Men det var lite läskigt för jag kan inget om saker så det var lite svårt men man kanske lär sig...fick prata engelska också och det gick bättre än väntt :D

nu ska jag börja städa lite här och sedan äta rabarberpaj som Lisa gjort *smaskens*  

hare fint!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: