EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-06
12:14:37

HemHemma

Gårdagen var verkligen fullspäckad...först på morgonen fick vi vara med på en disputition av en doktorand och sen var det jobba med rapporten som gällde....jag han klart med mitt men de andra var inte riktigt klara. Hoppas de han klart innan kvällen för jag var tvunden att gå vid fyra och då var det tågstationen i full kareta som gällde. Det hjälpte dock inte att jag skyndade mig för det var kö överallt och jag har aldrig varit så att jag fått springa till ett tåg men nu var det, när jag äntligen fått biljetterna, tre minuter kvar till avgång...men jag han!

Tågresan blev seg då jag inte kunde köpa något i bistron som jag planerat för mitt kort funkade inte. Jag hade inte ätit något sen lunch och huvet sprängde...satt och pluggade först ett tag men det funkade inte så bra så jag öppnade min knep & knåp bok och löste massa korsord istället. Väl i Uppsala vid nio tiden fick jag äntligen mat! :D Klockan tio kom jag till Tierp och där fanns kära pappa.

JAg var inte hemma mer än en kvart för jag skulle in till Gävle för det var massa kompisar som skulle vara på Interpool så då ville jag dit och träffa dem för det skulle inte bli något annat tillfälle. Det var dock inte så roligt...det var kul att träffa alla men stämningen var lite tråkig. Sen kom Frida och det var härligt att se henne igen :D Min underbara Frida! :D

Kom hem redan klockan två för jag fick agera chaffis till de andra Häsenborna eftesom jag kört in till Gävle...de ville inte komma hem för sent. Sov en skön sömn och vaknade vid tio i morse och det känns skönt att vara hemma igen!

Idag kommer hela släkten och firar pappa eftersom han fyllde 50 i tisdags....ska hämta farmor vid två-tiden sen :D Ska bli så fint att träffa alla igen :D

Var ute och klappade på Gustav och Kasper också och de verkade må fint :D Wille har jag inte sett än...hoppas han kommer också :D Saknar att Kevin inte finns mer :'(


Lille Kasper :D


Nu ska jag gö nått vettigt! 

Peace Out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: