EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-27
19:39:41

GRUNDSTÖT! :D

Tjohoo :D  det kom en ganska stor båt in genom kanalen som går förbi här...vi ser att den sävnder ut mot det stora grundet precis utanför... står och nästan hoppas att den ska gå på. Det finns ett ställe man kan köra på men de missade det! :D:D

Båten körde upp på grundet...synd nog han jag inte fram med kameran i tid så den han backa och komma loss och vi stog och garvade... sen backar den på nästa grund...tillslut kommer den lös och kan köra runt allt...det var nära att den körde på yttligare en gång när den backade från den andrastöten men han satte full gas så han åkte inte in i stenarna på denna sida :(


Båten körde på grund :D:D hahaha

Det har i övrigt varit full fart hela dagen...blev lite för mycket ett tag...hade jag kunnat klona mig till tre stycken Elinor så hade jag varit nöjd...men allt löste sig iaf så det blev ett lyckligt slut. Det har barit fyra utfärder och alla turer har varit nästan fulla. Sen kom det ett par som skulle paddla kajak också och jag har gjort lite pappersarbete också...det jobbigaste är att hyra ut utrustningar när det inte finns tillräckligt med grejer eller storlekar...men det löste sig som tur var.


Ikväll blir det en drink med Lisa, Jennie och Sarah :D sk bli skoj!  Men först är det städning och inplock av lite prylar.

peace out
Kommentar:
2009-06-27 @ 20:29:12
#1: Patrik

MEN FAAAAN. här e man borta en helg så händer allt roligt. hoppas nästa går på lite hårdare så vi får ett husvrak.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: