EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-17
19:56:39

Fin dag på båten

Fantastiskt bra dag har det varit! Jag har varit på båten idag :D


Första utfärden gick till Stenskär och det är den sydliga delen av  Stenskär som syns och det var där vi släppte dykarna. Vi kan också se Hållö med fyren. sen är det ett ganska kass bild på Smögen...lite långt ifrån.

Andra utfärden gick till Stenskär och det jag fint...det började blåsa lite och det ska tydligen bli liten kuling mot kvällningen.

Nu är det dags för armhävningar...suck...

peace out
Kommentar:
2009-06-18 @ 10:22:33
#1: Josefine

Gud, vad härligt det ser ut att vara :)

Skulle gärna komma och hälsa på ;) Får se om jag får nån tid över i sommar då sticker jag direkt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: