EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-15
16:10:24

Äntligen på Smögen och bakis redan andra dagen...

Då var man äntligen placerad på Smögen och här blir man nu i två månader och några dagar :)  det är helt fantastiskt att vara tillbaka!

Jag kom igår och då kom Patrik och hämtade mig vid busstationen och vi åkte till centret...vi gjorde inte så mycket, de flesta gäster hade åkt hem så vi satt mest och pratade. Vid fyratiden gick vi till SeaLounge (stavning kanske ej korrekt) Där åt vi gilltallrik och drack cider och lyssnade på liveband i solskenet. Fantastiskt var det!  När klockan blev sju tror jag så gick vi tillbaka till centret och satte oss ute och drack lite vin och hade det så trevligt så...Lisa tog fram gitarren och hon spelade och vi sjöng lite...det blev massa barnvisor av Astrid Lindgren :P  Jag plinkade lite jag med men jag kommer inte ihåg vad olika låtar har för ackord  så det blev lite halvbra :P

När klockan var runt halv elva begav vi oss till bryggan på Skepparns kick-off....När vi kom så var det inga folk så vi gick vidare till Lagergrens och där var det superlativt roligt. För engångsskull så spelade de bra musik :D  vi dansade och för mig så blev det dumt nog 3 st  p2...inge bra. 

LAGERGRENS SPELADE MUSTASCH-LÅTEN!!!!!!


Vi var där väldigt länge och gick till Skepparn vid ett tror jag...tidsuppfattningen är nu inte så bra så jag vet egentligen inte. Där var det nu mer folk också och det två öl. Mera inge bra!  vid två någongång så gick Calle och jag hemåt...eller vinglade kanske man ska säga...tog ett tafg att somna då man inte mådde prima.



Dagen idag...måndag är jag inte stark! Sån här bakfylla var det längesen jag hade...inge bra! Men kvllen var ju roligt och allt är ju mitt fel så man ska väl inte klaga :P

Det har inte varit någe folk idag...det enda som varit är att Birger och Helle var här nu på eftermiddagen och gjorde ett dyk bara här utanför...och dom sköter sig själva väldigt bra. Lite dykjobb ikväll är det också men det ska inte jag med på...jag stannar på centret. Sitta i solen ska jag nog göra...förbereda lite inför kvällen för det kommer några som ska basta och sen ska vi grilla :D

Nu ska jag sätta mig i solen och vara social med Lisa och Calle!  :D

ha en fin kväll!

peace out 
Kommentarer:
2009-06-16 @ 02:33:30
#1: Patrik

host sea lodge host

2009-06-16 @ 11:19:28
#2: Josefine

Åh, mustachlåten :D Den va det länge sen man hörde :D

"För nu kommer han med mustachen, bugar och ber om en dans" :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: