EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-16
12:31:37

Ännu en äckligt solig dag har tagit början

Ännu en fantastisk dag på Smögen har börjat :D

Idag är åter en lugn dag. Idag blir det inte så mycket. Gick upp vid halv åtta och fixade lite och städade. Vi har precis fått upp två dykare som dykt från land...de skötte sig själv så det ända jag behövde göra var att ta fram ett par flaskor och sen fixade dom allt annat själv. Birger och Helle kom precis också och ska väl gra landdyk ganska snart, men de är också ,som jag sa igår, självgådda och sköter sig själv.

Solen stråla och inte ett moln...har börjat med tredje Stieg Larsson boken nu och den är hur spännande som helst! REKOMMENDERAS!!!

Igår kväll grillade vi för att välkommna tre nya personal till gästhemmet men ingen av dom kom så vi satt här sjlva och Kurre kom med hela familjen också...det var trevligt..märk väl att ajg rack vatten till!   Usch vad dåligt jag mådde hela dagen!  Men jag har shoppat massor med Ibumetin och Resorb på apoteket så jag kommer nog överleva sommaren :P

Nu ska jag gå ut och vara social i den superlativa solen :D

peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: