EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-27
00:32:50

Åka åka båt och fulle rulle

Fick nöjet att vara på båten idag :D det var roligt, fast det blåste endel. Vi var först på Likskär och sedan på Vämligen. Båda fina platser. Vämligen har jag dykt på några gånger och kan ganska bra hur det ser ut men jag ska läsa på det lite mer och sedan kanske till och med hålla genomgång av platsen :D  Likskär var det sjukt länge sedan så jag ska försöka hitta någon karta och lyssna när Janne har genomgång.

Men allt gick bra iaf. Det var lätt guppigt på havet idag men solen strålade och det var ganska varmt ändå. Fick styra lite båt också....det var skitläskigt!!!

Sen var jag på centret resten av dagen...från tre-tiden...det gick kanon och vi har haft fyra killar som paddlat kajak också (vilket jag tyckte var galet med tanke på vågorna)...Wansbro är schyssta och sköter sig mest själv, vilket är bra....fick hyra ut massa utrustningar också till några som ska dyka i morgon.  Lite småplock har det också varit...gillar att ha något att göra hela tiden :D

Jennie kom på besök vid nio och vi bastade lite och snackade lite...i morgon har vi planerat utgång vilket ska bli roligt :D ser fram emot det och jag ska få med Lisa också...det behöver hon :D

Nu återstår bara några timmars sömn och sen är det full rulle igen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: