EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-17
23:23:19

överskottsenergi

Tjohoo :D  har hittat en med lika mycket överskottsenergi som jag :D   CALLE :D
glada jag...och JAG vann!!!!

(bara så att alla gör en liten notis om det...)




Det var väldigt lugnt i butiken...kom bara in några ibland...väldigt mycket norrmän...lyckades sälja på en till två brats som skulle dyka efter ett par brillor, de var in och tiggde om att få låna en mask, men det gick ju inte...hihi...tillslut hade de skrapat ihop lite pengar och köpte ett billigt... det har varit trevligt folk inne och pratat också och det är kul...men när det har varit dötid så har jag pluggat lite men det är konstig engelska och man fattar ord men inte sammanhanget och det är lite knasigt....har även suttit vid datorn...upptäckt nya bloggar och det är roligt...läst alla jag redan följer också som jag kan adressen till utantill.

Sen fick man äppelpaj med vaniljsås när man kom hem...fantastiskt gott! sen gjorde Calle och jag av med lite energi överskott och sen fick han hjälpa mig lite med pluggboken...så nu tror jag att jag förstår...kan de inte bara skriva det lite enklare...varför gossa ihop det så man inte fattar???

jaja inget mer att skirva...

peace out
Kommentar:
2009-07-18 @ 13:20:24
#1: Calle

Alla vet det var jag som vann!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: