EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-22
10:31:44

The Abyss

Ojojoj vad gott det var med grillad korv igår! Det är en sån grej som man inte vet att man har saknat lite förrän man ätit det. Efter det så blev det film och nu komer jag äntligen ihåg ett namn på en film :D   The Abyss hette den. Den var bra och jag lyckades hålla mig vaken hela tiden. Bara min fot som somnade ibland. Kan rekomendera den!  Jag upptäckte också att jag sett den filmen förrut... men det var ett tag sedan så det gjorde inget och dessutom såg jag inte hela filmen då...bara slutet.


The Abyss...en undervattenfilm att rekomendera


Så det blev alltså åter igen en sen kväll...ändå känner jag mig stark idag. Det är positivt. Radio Sotenäs livar upp stämningen lite med lite dansbandsmusik :D 

Ikväll har ja passet i butiken igen och nu känner jag lite för att åka dit igen. Efter det så blir det kanske en fika med Jennie, blev inte någon igår, men jag fick ju korv så jag var nöjd ändå :D

Solen skiner ute så jag ska nog sitta inne och plugga lite.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: