EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-05
22:11:54

Helgen är slut och mattheten har tagit över

Då var den händelserika helgen över.... det har varit mycket med både jobb och relationssnack som båda har varit jobbiga. När jag har jobbat så har jag kopplat bort det jobbiga och bara fokuserat och inte tänkt så mycket. Men nu på kvällen när alla gäster åkt hem så slappnade jag av och allt mattlöshet for över mig...jag blev helt trött och orkade knapp bära mig själv kändes det som... jobbigt....nu är det bättre men jag är fortfarande helt borta känns det som.

Lite uppmuntrande var att Putte från Åre bjöd på tårta nu på kvällen och det var gott! Den hade chokladbotten (sockerkaka typ) och sedan choklad- och vaniljmousse på ....MUMS!!!

Inger och Jaak kom nu ikväll också...så roligt och skönt att träffa dem! Inger ska ha en OW-kurs denna vecka och sedan kommer syster Frida ner och tar AOW på helgen :D  ska bli roligt att träffa henne och mamma och pappa också...saknar dem så mycket!!!

Fick fixa utrustning till alla Ingers 7 elever och det var inte lätt....men Lisa och jag lyckades :D Så bra så!! :D

det var allt jag orkade skriva om dagen...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: