EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-18
22:16:17

Skäms

I dag tyckte jag att jag var så duktig när det kom ut två svinkillar till centret och en av dem ill köpa utrustning. Han ville ha en torrdräkt och luftpaket. Vi tjötade endel och sen bestämde han sig för RedQ torrdräkten och en väst Mares Vector1000 AT och sedan också en regulator Mares Abyss... Jag ringde till Lena och hon förklarade priset... en flaska skulle han ha också förresten...

Jag plockade ihop utrustningen och han fick ett pris...det som Lena sagt. När jag skulle välja flaska så resonerade ajg som så... jag visste att några var provtryckta 2005 och tänkte då att om vi har en senare så är ju det sjysstare för annars måste han ju lämna in den nästa år (provtryckning ska göras var 5:e år) så jag kollade om vi hade någon senare och då hittade jag en 2007 och tyckte att det var ju bra... jag skrev kvitto och de for till butiken för att betala.

Senare ringer Lena och ska kolla vilket nummer det var på de olika delarna i utrustningen och jag kom ihåg vilka det var så dom fick hon. Så frågar hon om det var manometer med...och ja det var väl klart tyckte jag... ojojoj...då skulle de ha betalat mer och *tjofadderittan* jag hade absolut ingen tanke på att det var konsolldator och manometer på...det trodde jag ingick i det priset som jag fick av Lena...men tydligen inte...sen var det fel med flaskan också...jag skulle ha tagit en som var tryckt -05 för det är ju de man vill bli av med i första hand.
 
*suck*  skäms så otroligt mycket över detta... kändes så bra och så blev det bara skit...*suck* får försöka bli av med skammen över natten med hjälp av lite sömn kanske...

Kommentar:
2009-07-19 @ 10:48:16
#1: syster frida:)

stakare:) hoppas det går bra n ästa gång,:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: