EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-07
11:53:19

Ruttna räkor

Tänka sig att Jason-gänget som var här för tre dagar sedan inte meddelade att de inte ätit upp alla räkorna som det fått med sig...jag ska inte bara skylla på dem för det var ju lite vårt fel att vi inte kollade igenom kajakerna efter att de varit ute.

På grund av detta så luktade det väldigt konstigt när vi skulle ta fram kajakerna till ett gäng...och när de skulle packa ner sina saker så hittade de ruttna räkor i en påse...hur äckligt som helst! 

Eftersom Lisa skulle till bayen och dyka med Åke så blev det mitt jobb att fixa bort det...jag tänkte att jag skulle vänta tills det inte var några dkare på bryggan...det luktade lång väg...Calle vägrade att hjälpa....han filmade skiten...ondingen själv!

Han visade iaf var det fanns plasthandskar så jag slapp ta i skiten...två fulla påsar blöta påsar med ruttna räkor....*BLÄ*

Tror att vi lärde oss något idag...vilket är bra!
Man skola alltid kolla igenom kajakerna när de kommer in! 

peace out
Kommentar:
2009-07-07 @ 20:23:27
#1: Calle

Vart vill du att jag skall lägga upp filmen? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: