EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-05
07:34:20

Räkor och lite utgång

Dagen fick ett bra avslut igår...Alla gäster gick hem i god tid och vid åtta-tiden så fixade Janne och Annelie så vi käkde räkor här och hade det trevligt. Lisas kompis Linda kom också och vi gick till coffee room och satt där en stund innan vi gick till Skäret. Vi pratade och hade det trevligt och jag tog mig en P2 som vanligt och har nu börjat beställa med vanlig vodka istället för vanilla vodka för det blir så sött då. Smaskens!  Jag gick hem tidigare för jag kände att det kändes bäst så. Jag kom hem vid ett och la mig och sov på engång. Somnade bums.

Idag blir åter en dag full med gäster. Vi kommer köra två båtar idag och men jag ska vara på centret med Lisa hela dagen. Det är roligt tycker jag. Trivs med att jobba med Lisa!

Nu blire lite frukost innan gästerna kommer....blev lite dåsig igår när jag gick upp sju och inte åt frukost förrän tio...och dr i mellan var ganska fysisk aktiv.... så idag blir det andra bullar  :D

ha en underbar dag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: