EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-13
18:50:43

På jakt efter gladhet

Tänka sig att ajg skulle bli så tjurig då...hela dagen har jag kännt mig tjurig....inte bra! Varför kan man inte få vara glad!? Har iaf läst ut min bok....14 år till salu.... superbra bok som jag tycker att man ska läsa om man får möjlighet....man känner igen sig väldigt mycket vill jag också säga....

Såhär efter att gästerna åkt hem så är det väldigt lugnt...vet inte vad jag ska hitta på...har börjat med att skriva ut massa incheckningslappar...hoppas skrivaren är snäll mot mig idag!  orkar inte med att den krångar...vilket är ett vanligt fenomen...men Patrik lärde mig ett rick så nu går det bra...det är bara när jag klantar mig som det gå fel... pappren fastnar ibland men inte lika mycket som förrut....

Calle är hur glad som helst idag...kan han inte dela med sig kanske?  Daniel kom men en påse från sommargott som var lite uppmuntrande... men huvudet och innuti känns tomt ändå... det går nog över...ska se om Calle vill dela med sig lite av det glada :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: