EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-24
18:24:34

Översovning och en dag med rullians

Tänka sig att Calle fick väcka mig i morse... då var klockan åtta och det var jag som skulle ha öppnat centret...varför blev det så???  Kanoners att jag har sånna underbara kollegor! Men det dåliga samvete för mina översovade mornar sitter som sten...

Det har varit endel att göra idag men det har ändå gått bra...flutit på helt enkelt...gillar folk som har egen utrustning! Det har varit lite knapert med regulatorer idag faktiskt men det ordnade sig tillslut. Nu har Calle avslutat sin OW-kurs så då får vi en lite mer :D

Har baa varit förvirrad några gånger idag faktiskt...har min kom ihåg lapp som jag nu fått stryka endel från...känns skönt! Har bara en sopsäck med pantburkar och några säckar med återvinning som jag tänkte köra iväg senare. Jag ska städa också och plocka in utrustning men det fick jag inte göra förrän Lisa kom tillbaka för det sa hon...bäst jag lyder :P

Ikväll väntar som sagt städning och sedan kanske en bastu om man orkar det, senare ska Calle och jag kolla på "Det stor blå"...har inte sett den på ett tag nu...

Sotenäs har fått pluspoäng idag igen för att de spelade en Imperiet låt. Glada jag...just när jag satt och räknade kassan för femte gången kom den och då känndes allt mycket bättre :D

I morgon är det två nästan fulla turer...och fyra provdyk... men det ska nog lösa sig med utrustning.

Började läsa min nya bok igår. Människohamn heter den och det är samma författare som skrivit Låt den rätta komma in som är en sjukt bra bok! Den här verkar också väldigt bra...har inte kommit så långt men den är spännande!

Kanske ska smyga in lite utcheckad utrustning ändå...börjar bli lite rastlös :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: