EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-10
08:57:20

Omgången 452 till Mandolingatan 23

I går var det fytt aom gällde...vi kom iväg härifrån Smögen vid elva och var i Göteborg vid halv ett...

Det nya stället var fint men väggarna är målade bajsbruna och det var lite sunkigt vid första anblicken men jag tror jag kommer att trivas ändå :D   Mandolingatan 23 lägenhet 208  våning 12 

Vi han flytta nästan alla saker...l det är kanske ett lass kvar och det kommer mamma och papa ta idag för de är kvar i Gbg och ska städa ur Omgången och lämna nycklarna. De är så snälla som gör det :D   uppskattar det verkligen!

Idag har jag egentligen sovmorgon men jag visste inte det så jag satte klockan på sju och det visade sig att jag var jättepigg när jag vaknade så jag tog en dusch och öppnade upp centret iaf...att det spöregnar gör abselut ingenting...nästan skönt tycker jag :D    åt frukost med Lisa och det var bara trevligt alltihop!

Nu ska jag hjälpa syrran att få lite utrustning så hon kan dyka vid halv elva  :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: