EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-23
09:19:22

Mamma Mia, Dexter och glömska

Idag var man lite halvduktig och gick upp kvart i sju. Duschade i maklig takt och bara tog det lugnt.  Men det fick sina följder, speciellt när man gick och la sig halv två eller något...vet faktiskt inte hur mycket klockan var men Calle å Jag kollade iaf på Mamma Mia och sedan började vi på första avsnittet av Dexter...jag tror jag såg tio minuter innan jag slocknade. 



Superlativ film! Har sett den x antal gånger.
 
Säkert en bra serie...men jag ska nog kolla på den när klockan inte är så mycket.


Dagens arbete består av att vara på centret nu på förmiddagen när Lisa fick vara DM till ett par som varit här förut. Vid elva ska jag bege mig till butiken och försöka sälja lite prylar. Helt matt i hela kroppen och att sova hela dagen hade jag inte tackat nej till.

Fick ett meddelande igårkväll också om att Helena och Mattias från Skåne kommer upp idag...ska bli kul att träffa dem! Har inte gjort det på två eller tre år...vet inte om Kristoffer och Staffan är med men det hade varit roligt iaf om de var det. Men de skule höra av sig när de skulle komma och det skulle vara på eftermiddagen så jag kanske hinner sluta eller så kanske jag hinner få ledig tid så man kanske kan äta eller nått....jag vet inte riktigt vad de har tänkt.

Känner mig också väldigt slarvig. Jag glömmer saker hela tiden och känner mig efter och det känns inte bra. Inte känner jag mig allert att göra något heller. Jag försöker, men det går sådär. Tycker synd om Lisa som får stå ut och jag hoppas hon gör det! Hon gör en sjukt bra jobb!


(Det är alltid lättare att skriva än att prata)

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: