EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-06
13:47:55

Lugnt men något att göra iaf

Vaknade ganska pigg i morse och kände att jag verkligen ville gå upp och fixa med allt som ska göras innan öppning. Mötte en solig men sval morgon nr jag öppnade dörren och kom på att det hade varit en perfekt dag att springa en sväng på morgonen men nu hade jag inte riktigt tid till det så det blev inte av.

Inger och gänget kom vid åtta som vi sagt och åt lite frukost och sen är Åre-Putte i med en 10-åring och gör provdyk. Det är så jobbigt när det kommer folk som vill dyka och så finns det inte utrustning...man får leta som en tok. Tänk att alla måste ha medium på sina BCD...suck...men det brukar alltid lösa sig. Reggarna är också jobbiga för jag gillar personligen inte Poseidon Jetstream men det var bara sånna vi hade kvar så några av Ingers elever fick sånna och jag är inte nöjd.  Men, men...sånt man får ta.


Min arbetsplats...det är Calle som tagit bilden tror jag...najst! :D


Ska vara i butiken på eftermiddagen...från halv fyra till nio ikväll...hoppas det är lite rullning på försäljningen så tiden går fort! Ska ta med mig lite tvätt också tänkte jag och hoppas det finns en maskin ledig så jag får lite rena kläder.

Ska ut och hjälpa Inger igen nu för det kommer upp lite dykare nu...Puttes provdyk är snart klart också..

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: