EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-15
23:03:26

Lugn onsdag

Denna onsdag har varit lite ovanlig... det har inte varit några utfärder och nästan inget att göra. De två som var bokade på ev. utfärd fick göra landdyk med Calle... tjejen var inte så van så det var nog bara bra. Killen ska gå Rescue-kursen för Calle i helgen :D

Sen ringer det en människa och vill göra provdyk och de är sex personer... och eftersom det inte var så mycket att göra så fixade vi det. Det kom två stycken och ville hyra kajak också... en lugn dag som sagt. Det började regna lite också på eftermiddagen men det var inte så allvarligtm och jag åkte till butiken då så det gjorde inget.

I butiken var det ganska så roligt att sitta idag. Det var en hel del folk och jag packade upp lite varor också vilket just då var fantastiskt roligt :D

I morgon är det inte heller så mycket...inte någon utfärd så det blir väl att pyssla här. Det kommer lite folk i morgon också som ska dyka i helgen.

jaja...nu ska jag se till att min nya adress fixas på olika ställen...kan vara bra

peace out

Kommentar:
2009-07-15 @ 23:17:13
#1: Calle

Du kanske kan vara docka på HLR:en?!?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: