EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-16
22:25:19

Livat bland seglen

Nu är det sjukt mycket segelbåtar här i hamnen på Smögen... det är ju seglar-veckan nu så det kanske inte är så konstigt. Massor med norska brats som springer omkring...men de verkar ha kul så det är ju positivt  :D

Var ganska mycket folk i butiken i dag och det blev en del saker sålda. Väldigt många badskor faktiskt....lite förvånande...de är ju såå fula. Men tänk att de går att lura på folk *hehe*

När Lisa kom till butiken för att avlösa mig så slutade Sarah också och då lyckades hon övertala mig att gå till en butik på bryggan... och jag som gillar att se glada människor lyckades bli övertalad...hon skulle ju "bara"...kan ju då tala om att shoppa kläder hör inte till mina intressen direkt. Vi delade sedan på en mjukglass och kollade på alla båtar...som mest åtta i bredd såg vi...och musik på fullt hade de med :D

En båt hette Elinor också :D   rättstavat till och med...då blev man lite glad....sedan gick vi till Lotta och tog en smörgås och testade en ny dricka som hon fått hem....superlativt god!!!

Tog sedan rääzer corsan hem och Sarah tog en tupplur och jag satte på bastun och satt där en timma...

tänkte att jag skulle försöka se "Slumdog millionaire" snart...ska försöka att se hela utan att somna :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: