EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-02
23:35:51

Inventering och bad

Öppnade centret till solens varma strålar...puttsade lite fönster som hade lite väl mycket saltbeläggning på sig...blev riktigt bra om jag får säga det själv :)

Vi hade utfärd elva och halv fyra. Vid elva så var det Mike från Tyskland som skulle ut med sin fru och dyka lite...då fick man träna lite engelska igen och det är ju bra. Sen var det fyra män som skulle ut och det var två provdykare...var själv på centret igen då och fortsatt med inventering av utrustining...vilket var ett lagomt rofyllt arbete :)

Allt har gått bra idag och jag är nöjd med dagen! Gjorde om försäljningsväggen också och det ser nu ganska så städat ut...kan ju alltid plocka om lite om det skulle behövas...

Avslutade dagen med lite bad i ett förvånadsvärt varmt hav...jag tyckte inte det var allt för kallt iaf...tror det är 20 grader nu. Sen bastu på det...KALAS!!! :D:D

Nu ska jag fortsätta med lite harpan och kungen...

peace out



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: