EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-08
23:32:33

Hettsig eftermiddag...nu väntar spikmattan

Hjälp vad eftermiddagen blev stressig och mycket att göra!  Helt slut är jag...tror att jag försökte göra lite för många saker samtidigt...inge bra!  Helt slut i huvudet är jag nu iaf och det enda jag vill göra är att sova! men innan jag ska sova så tänkte jag prova ligga på spikmattan som jag fått låna av Inger. Det är en sån vi har hemhemma också så ajg har provat det förr men har inte kommit in i det riktigt...men min rygg är så konstig nu så jag behöver nog en stund på den :D

En massage kanske skulle vara ännu bättre! Kanske ska försöka klämma in och boka en tid någon gång kanske...

I morgon kommer som sagt mamma och pappa och vi ska flytta...jag är så snurrig i huvudet och är så rädd att jag ska glömma något!  Efter denna dag så känns allt väldigt knasigt och konstigt och jag vill bara gömma mig någonstans tills stormen är över...men det går ju inte och jag är jätte spänd på hur den nya längeheten ser ut! :D

nu ska jag lägga mig på spikmattan!

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: