EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-08
13:59:38

Hårklipp och ganska lugnt

Tänka sig att man sov över i morse...vet inte riktigt hur jag tänkte där men jag kom iaf upp en och en halv timme  sent...tror jag änkte att jag skulle vara på båten och somnade om...vet faktiskt inte. Men när jag kom ut så visade de sig att jag skulle öppna centret...*oops*

Igår så fick iaf Calle klippa mig...det blev inte mycket kortare men jag blev nöjd och vi har kommit fram till att Calle borde byta yrke...hans trimmer var dock inte så bra så det var lite svårt...men bak i nacken så blev det riktigt kort...kanske att det skulle vara lite kortare uppe på huvet men det får bli nästa gång :D

har inga blider på det men det är bara lite kortare än förut så det är inte så stor skillnad.

Jag har centret hela dagen idag och det är inte fasligt mycket att göra...nu sitter jag bara här och inte gör något...har haft en tvist med skrivaren på förmiddagen men det är ordnat nu...jag lyckades hålla tålamodet på plats *hehe*

sitter nu och lyssnar på Inger och Jaak när de har lektion med OW-eleverna...intressant!  De håller på att lära sig tabellen om hur länge man kan vara nere efter att ha dykt ett dyk och sedan vill dyka mer. Den visar hur mycket kväve man har kvar i kroppen efter ett dyk och hur länge man måste vara uppe för att "vädra ut" kvävet.  Jag har något som heter The Weel och det tycker jag verkar mycket lättare än den där tabellen som PADI tagit tillbaka i undervisningen...tror inte att The Weel funkade så bra...jag vet inte...

Har fixat lite inställningar på de Mares M2 datorer som vi har i uthyrningen som jag egentligen inte gillar men som jag börjar förstå lite smått nu...har lite ont i tummarna efter allt tryckande. Ska testa en sån nästa gång jag dyker tror jag...kanske att nästa dyk blir ett nattdk med syster Frida när hon kommer och ska göra AOW:n (Advanced Openwater Diver)

Mamma, Pappa och Frida kommer i morgon på förmiddagen och Mamma och Pappa och Jag åker ganska på direkten ner till Gbg och börjar flytta till min nya lägenhet :D   ska bli jättespännande!

Nä...kanske ska göra något vettigt...äta glass kanske :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: