EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-20
11:47:46

Grillkväll och tomtar

Igår kväll grillade vi här på centret...vi var totalt tjugo personer tror jag...kanske någon mer. Lisa hade gjort superod potatissallad och sen grillades det kött...fantastiskt gott!

Hade tänkt mig att jag skulle komma i säng tidigt i går men så blev inte fallet. Calle lurade mig att se film igen.... som vanligt när han frågar om jag sett en viss film så får han svaret "nej"... vi började kolla på en film som jag inte minns namnet på men som hade samma skådespelare som lördagsfilmen... men den var inte så roligt så vi bytte till en annan.... i den andra filmen var det tre amerikaner som åkte tåg i Indien... var sådär och jag var trött så jag ville sova... det tyckte inte Calle..."har du sett Trolltyg i tomteskogen?"  svar: Nej...   ojojoj...då måste du se den!

Vi kollade alltså på Trolltyg i tomteskogen. Rolig och lagom kort...så nu har jag sett den iaf...positivt :D

Lugn dag idag...två utfärder och inte mycket folk...ska vara på centret hela dagen...måste ringa ett jobbigt samtal också... VILL INTE!!!

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: