EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-27
14:09:38

Film och musik och lugnet sprider sig

Ännu en dag att njuta av har snart gått halva, beroende på hur man räknar. Kollade på någon konstigfilm igår igen och som vanligt somnade jag. Efter filmen lyssnade vi på en massa bra musik, minns inte artistens namn men bra var det och jag känner igen en låt...han hade en väldigt mörk röst...fantastiskt bra.

Idag är det två utfärder och den andra är ute nu och jag har fixat med det mesta så jag fick lite tid över att sitta  här kände jag. Helt själv är jag med :)

Har hunnit med att plugga lite också och kollat på den föregående tentan om jag kna dom frågorna. Skickade mejl till Love och fick ett välskrivet svar tillbaka på frågan. Känns bra! ska nu bara få in det i huvet också men jag har ju hört det tidigare så det ska nog gå bra :)

Annars rullar det på och vi har fått två frukost-värdar också :D  Kajsa och Vanja, det är Lenas mamma och moster om jag fattat det hela rätt och de ska nu i två veckor a hand om och ställa fram frukost och sedan ta med sopor och lite återvinning härifrån...supertrevliga tanter :D

Men det var väl allt för denna gång...inget mer av intrese att skriva

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: