EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-30
16:52:37

Det går nästan att simma på trallen

På förmiddagen så var det uppehåll och solen kikade fram lite... och helt plötsligt från söder kommer jättemörka moln inrullandes... sen bara vräker det ner vatten. Helt sjukt vad det regnade, åkte skridskor med flippfloppen på trallen här utanför för just när det regnar som värst blir man ju såklart tvungen att gå ut och göra något viktigt...så typiskt.

Det är fyra utfärder...det han avta med regn och åska så tredje utfärden blev av iaf...det var så mycket regn att man inte såg Hållö igen. Det varade kanske en halvtimme och sedan sken det upp igen och nu ser man Lysekils kyrktorn igen. I morgon blir det kanske inte utfärd för det sk a blåsa 17-23. Det är väldigt växlande idag. Blixten slog ner i berget precis utanför också så allt bara skallrade och det blev en jätteknall efter det. 

Sotenäs Radio fortsätter samla pluspoäng :D   de har spelat tre MeatLoaf låtar på tre dagar...har aldrig hört en MeatLoaf låt på radion förr... så roligt!  

Nu har jag hamnat i butiken igen och det är ganska skönt...har varit en ganska jobbig dag... sov mycket i natt tror jag och väldigt hårt...vaknade inte en enda gång efter filmen....men är ändå trött... inte taggad att göra något alls. Kanske hinner bli taggad till kvällen för då har Sarah och Malin planerat tjejkväll... det ska jag väl orka ta mig till en stund iaf. Har inte varit taggad att gå ut på krogen något alls känns det som. Inte riktigt likt mig.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: