EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-23
12:59:14

Attt tanka kan ta längre tid än man tror

Tänka sig vad krångligt det kan vara och att det ska ta så lång tid att uträtta saker bara för att jag inte gått in på banken och bett om ett nytt kort....

Jag skulle då tanka räzer-corsan idag och tänkte inte på att många kortläsare inte läser chip... detta medförde att jag först krånglade mig in till Preem-macken och efter lite knix så kom jag fram till pumpen (en tankbil tog upp väldigt mycket plats, därav knixet) När jag då sätter i kortet i automaten så spottar den ut det och mumlar att jag inte kan använda det kortet. *suck*

Åker då till macken som är vid infarten till kallagret... dom tar bara kort så då får jag först stå i kö i kiosken för att ens få reda på om jag kan tanka...för jag vet att chipet funkar. Det gick så bra så och han hjälpte till att visa för det var något nytt med apparaten...väldigt enkel automat, sån borde alla mackar ha!  så äntligen fick jag lite soppa i bilen. Med en full tank beger jag mig till butiken. Anländer 40 minuter försent utsatt tid... det händer bara mig, känns det som, oturen gillar mig.

Fick iaf sysselsätta mig med lite torkning när jag kom in...det är iaf en sysselsättning som jag inte ogillar. Det är inget folk alls...tur att jag har pluggboken med mig :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: