EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-14
22:02:06

Alla utcheckade och lugnet sprider sig

Incheckningar, fylla luft, ringa folk, diska, äta glass.....det är vad jag har gjort idag :D och allt har gått jättebra. Ett tag var det lite kämpigt när jag skulle fylla luft till en som kom med en flaska och sedan checka in massa utrustning samtidigt...han fick vänta lite men jag tror att det inte gjorde så mycket...han blev nöjd att få sin flaska fylld iaf :D

Många som åkte hem idag...incheckningspärmen är tom på papper.... men i morgon kommer det nya...Helgen blir det också en del att göra...Terminalen från Malmö kommer och ska ha lite kursdyk sedan ska Calle ha EFR och Rescue-kurs hela helgen och jag hoppas att det blir roliga senarios... sånt som vi fick ha när jag gick rescue :D

På lördag blir det en utfärd till Thetis också... den är planerad om man säger så och men det är bara två än så länge men jag tror att det blir av iaf...om vädret tillåter vill säga. Man får hålla tummarna på att det är bra sikt för när ajg dök på henne förra året så var det inte det...ganska grumligt..men det var spännande ändå :D

Nu ska jag ta tag i städningen... och hänga in lite utrustning :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: